Tuesday 3 April 2012

SALAM UKUWAH

Sebagai memenuhi kehendak perjuangan, saya menceburi dan mahu melakar kata serta pendapat bagi diri saya dalam menjadi diantara pendapat-pendapat yang akan saya lontarkan, haraf sahabat sekalian menerima..

Sebagai memenuhi serta menyelusuri maya, rasanya ada pekara yang tidak sepenuh dijangkau, terasa itu merupakan kewajipan saya bila mengetahui yang benar dan sebenarnya..

Sebagai menyertai rakan yang sudah lama berjuang dimaya, saya harap kalian dapat menerima saya dengan seadana..

Sebagai seorang rakyat di negeri Perak Darul Ridzuan, saya tetap bersyukur dengan keamanan yang tersedia ada hasil perjuangan pahlawan terdahulu...

Sebagai anak bangsa juga saya turut terpanggil untuk memukadimahkan segala kebenaran agar semua tahu dan boleh menilai..

Sebagai insan juga saya punya keinganan bersama sebagai pelopor maya merungkai segala kekusutan dan kekusutan yang perlu diNEUTRALkan

Sebagai seorang hamba juga tentunya saya ada kelemahan dan melakukan kesilapan, harap kalian terima adanya, menegur dengan nada sahabat sebenarnya adalah satu penyelesaian

Moga kalian menerima saya...

Saya tetap mendoakan kebahgian untuk kalian... Moga Perak Darul Ridzuan akan kekal Aman dan jayanya

Amin ya rabbul' a'lamin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...